Průjem při stresu« Zpět na seznam otázek

dobry den, mam problem o kterém je těžko mluvit ... jakmile mě čeká něco stresujícího, pohovor, delsí cesta, a tak dostanu průjem .. pak je to o to horší, protože nemyslim na nic jineho, pouze na to, ze zachod neni po ruce ... těžko o něčem takovém bavit protože je to fakt intimní problem ale uz mi to řádně ztrpčuje život ... trpěla jsem úzkostí z nichz jsem uz skoro venku, stale beru půlku lexaurinu denně a když uz vse vypadalo fajn zacalo toto, a to nepřidává na psychické pohodě ... nevím co s tím dělat, psycholožka se jen usmála že v tomto je těžko poradit no diky pekne .. :/ podotýkám ze vsechny lékárenské produkty i babské rady vůbec nepomáhají ...
Odeslal Rehabilitace.info
Zeptal se na Únor 26, 2014 09:01
0

asi tě nepotěším, ale to mas mozná nasledek vysazování leuxarinu . já jsem brala na úzkost Buspiron-EGIS a když jsme snížili davky, tak toto se objevilo, nikdy předtím jsem take problemy neměla a trvalo to dost dlouho a pak to přešlo, co ja vim za půl roku, rok? uz take hnusacke léky neberu dobře dva roky a nikdy bych se k nim uz nechtěla vrátit, naštěstí já měla úzkostí z konkrétního důvodu a to uz jsem snad překonala.

ale když ti muzu poradit, mam take prirodni kapky na úzkost, z bioshopu, je na nich napsáno Lipa, nebo pak někdo doporučit z Bachovy květové terapie také na úzkost je to řada Rescue Remedy, tak si to viz připadne. a když mě čeká něco velmi stresujícího, tak si dam já tu lípu, 50kapek a za 15min se cítím fajn, skoro jako po Xanax, že mě nic netrápí :D

a taky zkus kadzy den davat B – komplex, mně vyhovuje spíš na večer, ten ti take muze pomoct

Odeslal Guest
Odpověděl Únor 26, 2014 09:03